Kaos GL: 127. Sayı
Kaos GL #127 – Kasım-Aralık, 2024 Peki, Ne Yapmalı? İşte “Sosyal Politikalar” dosya konulu 127. sayımızla karşınızdayız! Aslında LGBT’ler ner...
Kaos GL #127 – Kasım-Aralık, 2024 Peki, Ne Yapmalı? İşte “Sosyal Politikalar” dosya konulu 127. sayımızla karşınızdayız! Aslında LGBT’ler ner...
Aksiyon Her Şeyi Halleder mi? Beyaz Melek ve Güneşi Gördüm filmleri ile iddialı çıkışlar yapabilmiş ve yakaladığı gişe başarıları kendisini sevindi...
Sanatın Buzdağları Sanat üzerine öyle çok yazılıp çizilmiştir ki bazen “Söylenecek yeni bir söz kaldı mı acaba?” diye düşünürüm. Sonra...
“Gerilim yaratmanın her zaman kullanılan biçiminde izleyicinin olan bitenin son derece mükemmel biçimde farkında olması gereklidir. Aksi takdirde gerilim ol...
Yaşamla ölümü birbirinden ayırınca ikisi arasındaki fasılanın adına korku denildi. Ölmeden yaşayamazsınız.” (Krishnamurti) ‘’Romalılar ve on...
Neden korku filmi izliyoruz? Bundan niçin zevk alıyoruz? Korkunun estetik yansımaları nelerdir ve korku unsurları sanat içine daha önceden de dâhil ediliyor ...
Gecenin en koyu zamanında iniveriyordu büyük bir gürültüyle toprağa. Hafif bir esinti, sinsi bir saldırı halinden başka bir şey değildi. Kum kavakların...
EKİN SANAT DERGİSİ EKİM 2024 80. SAYI: Gülsün Işıldar / Sacayağı Düğümleri İdris Köylü / Endişe/9 Suzan Kuran / Sevmek Ayşe Kaygusuz /Ali Ozane...
KUM EDEBİYAT DERGİSİ – SAYI: 68 EDEBİYAT VE MİTOLOJİ İÇİNDEKİLER Ahmet Günbaş/’Troyalı Homeros’ Söylencesi Mehmet Rayman/İzmir K...
Ichiban utsukushiku (The Most Beautiful / En Güzel, 1944) filmi şahsına münhasır bir tezatlıkla isminin hakkını verir. Film ve ismindeki bağlantı arasında...
Gülmenin İdeolojik Çözümlenmesi Charlie Chaplin’in “Modern Zamanlar” filmi ile Cem Yılmaz gösterileri arasındaki fark, komedi ile post-modern soytarıl...
İçindekiler YAZILAR İsmail Beşikçi, 3 İnci Nur, 7 Tekin Sönmez, 8 Sait Çetinoğlu, 10 Hüseyin Aykol, 14 Gün Zileli, 16 Alişan Özdemir, 18 Vedii İlmen,...